25 april 2018

RUIMHARTIGE DONATIES ONTVANGEN

De afgelopen dagen heeft de stichting enkele ruimhartige donaties (€80 en €100!) mogen ontvangen, waarvoor hartelijk dank! De gulle gevers zijn meteen uitgenodigd voor een uitgebreide rit met een van de viertonners en krijgen dan natuurlijk de gelegenheid zelf te rijden. Wie heeft er ook zin in een rit?

30 januari 2017

NIEUW LOGO

Zoals hierboven te zien: de Stichting heeft een nieuw logo! Het logo is als actie bij het openen van een zakelijke rekening door een professionele ontwerpstudio ontworpen. Het mocht natuurlijk niet te veel kosten, maar toch ben ik er best tevreden over. Stoer, herkenbaar en lekker duidelijk!

30 januari 2017

ZAKELIJKE REKENING

Het heeft even geduurd, maar de Stichting UN-viertonner kan nu ook beschikken over een zakelijke rekening. Helaas is het niet de eerder gepubliceerde RABO-rekening geworden (deze rekening wordt voor de zekerheid nog wel even aangehouden). Het goede nieuws is dat vanaf nu ook donaties geïnd kunnen worden middels iDeal! Meer gemak voor de donateur dus! Probeer het eens zou ik zeggen ;-)

Agenda

In 2018 zullen een van de of beide UN-viertonners tijdens de volgende evenementen worden ingezet:

14 en 15 april: Museumweekend, Soesterberg (static show en rondritten)

5 mei: Bevrijdingsdefilé, Wageningen (static show en deelname aan defilé!)

12 en 13 mei: WE-dagen Gen. De Bonskazerne, Grave (static show)

30 juni: Nederlandse Veteranendag, Den Haag (static show op het Malieveld!) UPDATE: helaas is het niet gelukt de organisatie van de NLVD te overtuigen om de viertonner toe te laten op het Malieveld, ondanks eerdere toezeggingen. We gaan het volgend jaar weer proberen!

4 oktober: Dodenherdenking Regiment Bevoorrading en Transporttroepen, Soesterberg (static show)

De agenda zal in de loop van het jaar regelmatig worden bijgewerkt.