NIEUWS

MODELLEN DAF YA-4442 (1:35) TOEGEVOEGD AAN WEBSHOP

11 juli 2020

De kwalitatief hoogwaardige die-cast modellen van de DAF YA-4442 die met medewerking van de stichting tot stand zijn gekomen, zijn nu ook via de webshop/donatiepagina te bestellen!

VRIJWILLIGER IN ACTIE

4 juli 2020

Wat is het toch fantastisch als zich iemand uit het niets aanmeldt als vrijwilliger en aanbiedt om je te helpen met klusjes zoals het eens goed wassen van de viertonner. Marco wilde graag iets voor de stichting doen in plaats van een donatie over te maken en dat aanbod wordt zeer gewaardeerd! Samen hebben we de viertonner maar eens goed in het sop gezet en vertroeteld, alles op gepaste afstand natuurlijk. Nu is hij er weer helemaal klaar voor als er weer een beroep op de stichting wordt gedaan.

UITGIFTE MODELLEN IN OIRSCHOT

21 mei 2020

Vandaag, ondanks alle afzeggingen door de coronacrisis en na een moeizame start (letterlijk!), toch zomaar een inzet gehad!

Een deel van de modellen van de DAF YA-4442 in 1:35 zijn in Oirschot door initiatiefnemer Robert van Raamsdonk overgedragen aan de gelukkige kopers, alles keurig op anderhalve meter afstand. De viertonner in 1:1 mocht daar natuurlijk niet aan ontbreken! Zowel het grote als de kleine modellen konden zo uitgebreid worden bewonderd.

AGENDA

Alle evenementen in 2020 waaraan Stichting UN-viertonner ondersteuning zou verlenen zijn i.v.m. de maatregelen tegen de verspreiding van het
coronavirus tot nader order afgelast.